sobota, 2 listopada 2013

20 day

Hejka w ogóle nic nie mówcie bo byłam w domu i jadłam ale dziś jadę na głodówce jak ja mogłam przytyłam ale dziś własnie popijam kawkę czarna i to wszystko i ćwiczę 5  godz . zresztą teraz muszę bo założyłam się z kolegą że dam rade a6w całe zrobić o piwo xD Dam rade teraz mam znów 56;( aż wstyd się przyznać, ale podołam żeby mieć jutro 55 na wadze przedstawiam wam dwa dni głodówki 
A jak tam dziewczyny polecacie jakieś ćwiczenia? Piszcie w komentarzach byłabym wdzięczna i obiecuje że się odwdzięczę .

Ja dziś robię i zrobiłam już

a6w- 2 day

abs:
  • brzuch
  • nogi
  • ręce
  • pupa

Następnie będę godzinę tańczyć break i popping


Kolejnym będą zabójczy trening na nogi i pośladki(jak tak wpiszecie to się  znajdzie, taka blondi je prowadzi:)


Ćwiczenia na zgrabne uda i jeszcze raz po tym ABS brzuch

A jutro z rana turbo spalanie-Ewa Chodakowska

Moje kolejne thininspiracje :






1 komentarz: