niedziela, 3 listopada 2013

21 dzień

zjadłam650 kcal dziś ANA Wybaczzzz zaraz to zwymiotuje.... zaraz to bd ćwiczyc nie chce sie poddac dlatego jutro tez jest dzien a dzis swój umysl zajme nauka xD


Jeny jutro jadę na jednym jabłku i cały tydz tak bd . ile ma jedno jabłko kcal? to 72 kcal? to prawda tak mało może jedno do szkoły a jedno po szkole co doradzacie

Dziś chciałam poruszyć problem który mi  dokucza..
Obiecuje wam że jeśli bd ważyć 48/47 kg zacznę ubierać się już normalnie.
Cieszę się że rzuciłam palenie dawniej bo chociaż wiele motylków uważa że to dobry sposób na zrzucenie wagi to na mnie to nie działało . Nie pale już naprawdę długi okres i to naprawdę coś dobrego co mnie spotkało
Również alkohol już nigdy w życiu jedynie jedno piwo po wykonaniu całej a6w po kumpel mi obiecał i bd to piwo Warka RADLER.

Chce dziś wam pokazać siebie to ja gruby otyły panczur pijący jabole
Te zdjęcia będą z koncertów czy imprez

I jak wam sie podobam ja a taką sobie fotki zrobiłam dziś bo narazie jedyne co sie dorobilam to wystajace kosci obojczykowe i płaski brzuch. masakra własnie mama mnie wyzywa że zygam. koniec wole nie jeśc szkoda mi rodziców bo sie staraja zeby nasza rodzine utrzymac zebysmy mogli dobrze zjeśc i lepiej wogole nie jesc.





A taki bym chciala new style powiedzcie jak wygladam lepiej jako punk czy normalnie ubierajaca sie dziewczyna

10 komentarzy:

  1. Huuhu :) Uwielbiam Cię jako normalna i grzeczna dziewczynka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. serioo to może i lepiej i mówi mi ktoś taki kto kocha mroczność xD<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ronnie gratuluję wytrwałości. Widać, że robisz postępy. Cieszę się , że masz do tego wszystkiego motywację. Oby tak dalej. Zapraszam do:http://karolina-angelika-poleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham was dziewczyny jeśli czegoś potrzebujecie piszcie na ronniek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę cię zdecydowanie bardziej jako dziewczynę, która ubiera się jak zwykła dziewczyna.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubie takie punkowe wydanie. Jest oryginalne i co mówić - pociągające. Każdy chłopak lubi ostre dziewczyny ;)
    Ale to moja opinia. Zrób jak uważasz. A tak poza tym - jesteś śliczna :*
    http://slim-bones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie to bywa z tymi chłopakami. ;) o gustach się nie dyskutuje heh. ;) a co do Ronnie to życzę postępów w odchudzaniu i wytrwałości ;*

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz kochana *.*

    OdpowiedzUsuń