sobota, 23 listopada 2013

cudoooownnyy dzień;*;*

Wczoraj ugotowałam pyszną kaszkę z musli i z otrebami i 2 kostki gorzkiej czekolady i wisienka i było pyszne zjedlismy z siostrą

Moje dzisiejsze posiłeczki:
mniam jogurcik jabłkowy jogobella , konfitura truskawkowa, byułka ciemna pełnozairnista i wsiane płatki oczywiście to najlepsza rzecz na świecie!!!

moje pyszne II śniadanie w locie:P



 Moje wspaniałe kotleciki jajeczne!!!:)zjadłam dwa i dałam sis i mamie...były pysznnee!!!!



A  co u was jak wam leci dzień BUZIACZKI CHUDZINKI:************

4 komentarze:

  1. Powiem Ci szczerze, że jak zobaczyłam to zdjęcie z siostrą, wystraszyłam się skąd masz to zdjęcie xD Mam takie same miski i prawie takie samo zdjęcie z przyjaciółką. W miniaturze wyglądało identycznie hahah :) Bardzo zdrowo jesz, świetnie Ci idzie. Oby tak dalej! Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ci idzie. Nie dość, że masz wsparcie w rodzinie, to jeszcze są razem z tobą na diecie. Dodatkowo zdrowo jesz. Mało, ale w każdym posiłku znajdą się odpowiednie substancje odżywcze. Oby tak dalej <3
    http://slim-bones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm pysznosci muszę spróbować też tego kiedyś ;) ;*

    OdpowiedzUsuń