piątek, 22 listopada 2013

dylemat...

Dzisiejszy dzień jeśli chodzi o jedzenie myslałam że będzie to głodówka lecz jednak zjadłąm dzis tak mniej wiecej 130 kcal..  nie jest źle ale jednak zawsze mogło być lepiej.
Cały dzień nurtuje mnie pytanie czy iść na studia co robić? Kiedyś marzyłam żeby być modelką tylko z moim wzrostem coś nie pykło xD Jednak marzy o tym każda młoda dziewczynka... Teraz to może być jedynie dobry sposób na dorobienie trochę kasy ale chciałabym iść na coś związane ze sportem ale nie wf bo jak widze takich nauczycieli wf to mi sie w dupie przewraca . Nie wiem skąd biorą te swoje durne ćwiczenia ale załuje ze nie poszłam do tej szkoły co dają wycisk na wf czyli : Granie w nogę, bieganie i wgl pokzywane czegoś na wf a nie zawsze tak pechowo trafi sie do szkoły ... Wiem że podjełam złą decyzję z tą szkoła że miałam lepsze cele ale dlaczego bo tak było wygodniej, lepiej i taniej . ŻAL. 

Chce iść na STUDIA i wali mnie co myśla inni!!! Będę  mieszkać albo w Warszawie, Gdańsku czy Krakowie co zawsze chciałam mieszkać w dużym mieście... Można rozwijać tam swoje możliwości, talenty i cele . Zawsze można coś zmienić.


Nie wiem co chce robić moje życie sprowadza się już do treningu, diety, pomaganiu innym. Chcialabym wiele w życiu jeszcze zaplanować i spełnić.
Mam nadzieję że mi sie to uda , lecz wiem że chciałabym iść na RATOWNICTWO MEDYCZNE! To wspaniałe uczucie ratować drugiej osobie życie i może moj zawód nie będzie super mocno powiązany z sportem jednak jest on moim wymarzonym a chodzenie na siłke, trenowanie zawsze można to robić, wiele w życiu nie osiągne tańcząc popping do emerytury albo skaczac po dachach w wieku 60 lat;O . 
Nadal chce się zdrowo odżywiać wyglądać jak te dziewczyny i spełniać  swoje marzenia!!!


MY THIN:














1 komentarz:

  1. Rzeczywiście spory dylemat.. sama musisz dojść do tego, co chcesz robić w przyszłości. Ratownictwo medyczne moim zdaniem jest czymś ważniejszym i spełnisz się jako ratownik :3 Mało jesz, dobrze jest tylko pamiętaj żeby jeść zdrowe rzeczy :) Trzymaj się :))

    OdpowiedzUsuń