środa, 6 listopada 2013

piękny poranek z motywacja

Hejka w ogóle dziewczyny mam dziś taka motywację że nie macie pojęcia. Zjadłam 20 kcal i do końca tyg będę się starać właśnie jeść mało( do 150 kcal)  żeby całkowicie oczyścić swój organizm i zmniejszyć swój żołądek...
a moje dzisiejsze posiłki to
  • Kawałeczek suchego chleba(20 kcal mniej więcej)

A to jeszcze przede mną;( :
  • Jednego pieroga(63 kcal;( ,,, no niestety muszę coś zjeść bo wtedy mama powie że jestem chora i nic nie jem ,,, oni nic do tego nie mają na szczęście bo mam 18 lat i mogę robić z swoim ciałem co chce próbowali mi tłumaczyć wiele lat ale to nie dało ,,, to mi się w przyszłości niby to odbije i ja powinnam robić)

Ale jeszcze wam napisze czy go zjadłam a może coś innego zjem lepiej wole zjeść kanapkę mojego chleba tego wielo ziarnistego i jedna ma kanapka 53 kcal to chyba lepiej bo rano zjadłam ich normalny ... :(

  • No i do tego barszcz czerwony( jakieś 40 kcal bo to paczkowany jakiś:)) 

120 KCAL DZIŚ ZJEM + kawa z łyżeczką mleka:)

Tak w ogóle to mnie boli kręgosłup chyba mocno się przeziębiłam nie wiem czy jutro nie iść do szkoły ;/ 

Ale z siostrą codziennie popołudniu ćwiczymy i moje mięśnie ałłł... zwłaszcza po a6w:)
Znowu oglądałam zdjęcia jak chce wyglądać w nowym stylu życia czyli po liceum bo na pewno wtedy będę chuda ;( Przecież nikt nie chudnie w dwa miesiące i ma piękne nogi dlatego niestety już się z tym pogodziłam;/












Dziewczyny już jest 12:03
A ja jestem po wszystkich próbach i zjadłam dziś tak jak mówiłam pieroga który ma około 65 kcal;/ i chlebe-10/15 kcal i barszcz który jak sie dowiedziałam przed chwilą ma 20 kcal;) jestem dumna z siebie bo teraz odrabiam lekcję żeby może iść jutro do budy chodź nie jest łatwo bo nie wiem co sie dzieję ale mój organizm strasznie sie oczyszcza i bardzo żle sie czuje... nie wiem czy to grypa zołądkowa i do tego owiało mi gardło i wgl... ale dzis troche poćwicze:) poćwiczeniach napisze new post:) Bo zainspirowało mnie kilka zdjęć:) i kilka histori:* A to co zjadłam + pierog(którego nie mam na zdj;/")

Wczoraj ćwiczyłam godzine na ręcę ogółem serioo idzie coraz lepiej na potwierdzenie mam foto z przedwczoraj
Moja (A)narchia wycięta na lewym ręku zrobila sie taka inna . I dzięki temu odchudzaniu szybciej mi skóra sie regenruje moje pocięte ręce.. jak miło nie chce sie już ciać nigdy obiecuje wam kiedyś wam pokaże jak to okropnie wygląda mam kilka swoich zdjęć. jak ... chyba że zjem zbyt wiele wtedy sie boje ze mogę znów to zrobić..
Boje sie wizyty 22 listopada u pani psycholog. tragediaa nie przyznałam sie do Any jedyne o czym wie to bulimia i depresja;/  Chcialabym schudnac do 51 do konca miesiąca... mam nadzieję że mi się to uda

2 komentarze:

  1. Och Achh jestem bardzo z Ciebie dumny ! 3maj tak dalej powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie mów, ja dziś od rana cierpię na jakiś okropny ból żołądka... czego efektem było oddane śniadanie i w ogóle. dobrze, że dzisiaj wcześniej w domu i będzie czas na trening ;)

    OdpowiedzUsuń