poniedziałek, 4 listopada 2013

22 dzień_jestem z siebie zadowolona

Hej ludzie tyle ile chciałam tyle mi pokazało... wspaniale a nawet o 0.3 kg mniej dlatego postanowiłam zjeść posiłek który miał 150 kcal czyli razem 300 kcal tak jak planowałam. a więc dziś postanowiłam jeszcze ćwiczyć 2 godz bo wróciłam szybciej ze szkoły
Dziś pewna osoba przed chwila zapytała dlaczego tak się ograniczam?
Bo chce być szczęśliwa chce znowu robić to co kochałam czyli moda ciuchy to było wspaniałe teraz widzę jak dziewczyny się tym cieszą maja wspaniałe blogi którego tez bym chciała mieć jak wyglądają jak świetnie im się w tym chodzi.
Chce tylko rozmiar 32... a mam 36;( masakra żal 
chce zrobić to jak najszybciej.  dlatego jutro mnie kcal i zjem tylko 50 kcal:)
Dam radę jak myślicie? idę ćwiczyć i poczytać wasze motywacje i wasze blogi
Zapraszam do wspólnego motywowania się :)

Ps. najgorsze co było to ten głupi długi week w który cały siedziałam w domu i to źle mi zrobiło ważyłam nawet do poltora kg wiecej raz mnie 
a wiec waga wachała sie od 57,3-55,5 i dziś waze 56,3 na głodnego jejciuu na jutro chce juz 56  bo ogołem nie chce wazyc sie co tydz bo to kusi ze niby jutro bd cwiczyc a dzis sb zjem i wgl zal dlatego Codziennie chce dążyć do CELU mój jutrzejszy cel 56 kg
Moje thininspiracje





6 komentarzy:

  1. waga jak waga, fajnie widzieć małe liczby, ale fajniej się widzi jak ciało się zmienia i to też jest bardzo ważne ;)) jem normalnie, ale mniej i też widać efekty, także trzymam kciuki siostra ;*

    www.xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez dziś zjadłam sis normalnie 5 posiłkow od tych 300-400 kcal i świtnie sie czuje bo moge zjesc wszystko po trochu ale mało

      Usuń
  2. Idzie ci bardzo dobrze! A do 50 kcal nie polecam się ogarniczyć - jutro zjesz 50 kcal, pojutrze 300, przez co będzie organizm więcej tłuszczyku na zapas zachowywać, bojąc się, że znów tak ograniczysz jedzonko. Uwierz mi, nie warto. Lepiej stale jeść podobną liczbę kalorii ;)
    Ale twój wybór. Jak będziesz chciała, to dasz radę ;)
    http://slim-bones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka diete znalazłam w necie do lata jeszcze czas a ta dieta jest na 30 dni wiec mam nadzieje ze przyniesie efekty:)

      Usuń
  3. Też się obawiam, że te 50 kcl to jednak za mało. Każda z nas chciałaby zobaczyć efekty z dnia na dzień ale lepiej poczekać trochę dłużej i później na stałe cieszyć się smukłą sylwetką. Nie ograniczaj aż tak drastycznie kalorii, kochana i tak w końcu osiągniesz wszystko, widzę, że masz bardzo silną motywację ;) Trzymam za Ciebie kciuki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wspaniałe słowa wiele znacza dla mnie:) też życze wytrwalosci i zapraszam do codziennej motywacji

      Usuń