poniedziałek, 11 listopada 2013

29 dzien...szczesliwa

hej dziewczyny.. słuchajcie dziś zjadłam nawet nie wiem ile kcal a to dopiero poranek ale mam zamiar juz jechac na samej kawie bo słyszałam że można jesc jeden posilek tylko rano bo jadłam te 5 a małych i nic mi nie dało...;/ A wiec tak do 23 zobaczymy ile zrzuce tym jednym posiłkiem...:)A dziś zjadłam:
kanapka chleba 65kcal
bigos 2 łyżeczki 35 kcal
i najgorszee wzielam mała kiełbaske ...;/ ile ona może mieć kcal wyglada jak mala berlinka ale to taka normalna kielbasa ile może meić ratujcie bo umre jak sie tego nie dowiem chciałam żeby sie zmiscic do 150 kcal:D MY THIN:<3






Pozdrowienia dla słoneczkaa:P  Bo lubię z nim rozmawiać i dzięki niemu ostatnie dni przeżyłam z uśmiechem ponieważ jestem szczęśliwa:*

1 komentarz:

  1. a ja masakra ile zjadłam w ten weekend.. a waga stoi w miejscu chociaz to mnie cieszy, z enie przytylam. ty tez trzymaj sie ;)

    OdpowiedzUsuń