czwartek, 21 listopada 2013

stawianie się coraz lepszych celów i nowych wyzwań

Hej,

Wczoraj taki dzień był że okropieństwo fakt że nie zjadlam dużo bo zjadłam

  • szklanke pomidorówki 

  • 500 ml owsianki na trzy posiłki

  • szkolny posiłek same wazywa i BARDZO nisko kcal jogurt natralny, ponieważ czytam dużo na temat diet i dowiedziałam się , że produkty "LIGHT"które myślimy że są dietetyczne odgrywają się dużo gorzej na naszym odchudzaniu niż zwykłe...



Ogólnie radzę sobie coraz lepiej i doszłam do wniosku że zdrowe odżywiani i codzienna kilko godzinna dawka sportu sprawia mnie innym człowiekiem. Lecz niestety nie udało mi sie wczoraj dużo potrenować i do tego filmiki mi wcieło z ćwiczeniami dlatego byłam cały dzień upierdliwa.... teraz wiem że chce być perfekcyjna, jedyna. Wczoraj zauważyłam że starzy przyjaciele też o mnie nie zapomnieli tylko mi mówią że za szybko chudnę. Ale czy to możliwe że stoje w miejscu a cm z obwodu mi lecą?
To pytanie dość trudne dlatego ważne jest na koncentracji sie na celu moim celem do lata jest około 40/41 kg:) teraz do końca tygodnia jadę na owsiance a potem znów zdrowe śniadanka i wgl.


Teraz  chciałabym sobie postawić nowy cel. Z moją przyjaciółka dużo w tym temacie czytałyśmy wczoraj w szkole i ogladałśmy filmiki xD Ponieważ kiedyś  mój kumpel przypomniał mi o takim czymś jak flaga. A jeśli zrobił to KAli muscle gdzie on waży ,,, zaskakująco dużo i chociaż zawsze myślałam że trzeba ważyć najlepiej znikomu część siebie aby to wykonać to jak ostatnio moje słowa które ciagle pojawiaja sie na ustach brzmią: WSZYSTKO MOŻna JeŚlI CHCEsz!!!!!



                                                                                   Buziaczki:****

6 komentarzy:

  1. hejka ;) polecam ci filmik ''pierwsze kroki'' ;d ;* zaraz lecę na trening, i tez malutko jem, 46 mam na wadze jestem mega happy ;) ty tez sie trzymaj i trenuj. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. mozliwe, ze waga stoi a cm lecą, poznieważ miejsce tłuszczu zajmują mięśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans! Tak trzymaj :)
    Zawsze chciałam być taka wysportowana, może kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie sobie radzisz :) oby tak dalej, a na pewno cel osiągniesz szybciej niż przypuszcza z.
    Tylko nie daj sie złapać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje siły woli ;]
    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby osiągnąć sukces trzeba mieć przede wszystkim dobry plan.

    OdpowiedzUsuń