wtorek, 19 listopada 2013

każdy dzień jest coraz lepszy...zwłaszcza po tym walniętym weekendzie ale znów mam 55 ;)

Słuchajcie założyłam sie z mamą że schudne do 53 kg pierwsza ... no i tak jest dzis jak weszłam na wage to barkuje mi 1,5 kg mniej wiecej dam rade wczoraj schudłąm kg ....
Po tym weekendzie okropnie przytyłam dlatego wole szkołe...

Co dziś zjadłam

  • śniadanie 10g płatków oswioanych i 4g otrębów owsianych z wodą i mlekiem troche- wyszło to - 50 kcal
  • drugie śniadanie miało też nie wiele a składa się z :    łyżka ryżu, łyżka kaszy kuskus jogurt naturalny 1 łyzka , pół jabłka utarte z pół marchewki, 1 mandarynka ,3 wiśni i szczypta otrębów i płatków owsianych - 100 kcal
  • obiad: kawałek kiełbaski z cebulką;/ i łyżka buraczków xD to też jakieś 80 kcal
Jednak posiłek w szkole był naj naj!!!


Jutro chce zrobić kotlety jajeczne jeden ma 15 kcal!!!  a będę miała 4 takie i owsianke zjem jako piąty posiłek (25kcal)
85kcal na cały jutrzejszy dzień;)

I ćwicze tylko rano;/ bo nie mam czas jutro popołudniu;/
W ogóle mama pierwszy raz przyszła zadowolona z spotkania z wychowawaczynią.
Gdziekolwiek teraz chodzę a zwlaszcza dziś po szkole ludzie mówią że w takim stroju lepiej, że schudłam i  życie jest cudowne lece potrenować;)
Do tego dowiedziałam się wiele ciekawych rzeczy , moż warto iść na studia na dietetykę a może na ratownika medycznego. Nie wiem... teraz myśle o tym żeby się przyłożyć do matury...schudnąc, spełniać MARZENIA!

7 komentarzy:

  1. Śliczny bilans!
    I ta waga <3 Zazdroszczę! Na pewno szybciutko zobaczysz swoje 53 kg :)
    Trzymaj się i realizuj marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje no oby.. ale niestety teraz ide wymiotowac bo mi sie słabo zrb i zjadłam 3 łyzki słatki;(

      Usuń
  2. dieta ok, ale stoje w miejscu z wagą, czasem tylko 47 pokaże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu brawo! I nie zmuszaj się do wymiotowania! Po co ci to cholerstwo? Dasz radę bez tego! :)
    Mogłabyś podać przepis na te kotlety? Byłabym baaaaardzo wdzięczna, bo również poszukuje takiego jedzonka :)
    http://slim-bones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://vitalia.pl/przepisy/24686/Kotlety-jajeczne.html

      Usuń
  4. Cieszę cię, że masz taką motywację !! Na pewno Ci się uda :) Wierzę w Ciebie!
    www.misja-chuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotlety jajeczne maja wiecej niz 15 kcal same jajka maja wiecej glupoty ..

    OdpowiedzUsuń