sobota, 28 grudnia 2013

Witajcie znów ale musiałam napisać.Nie potrafię tu nie wchodzić

Witajcie ale muszę się pochwalić że cały czas chudnę do końca roku zobaczę upragnione 51... Masakra nie chce mi się jeść.."bo to miłość" ... 
No fakt wczoraj był u mnie moje kochanie trochę dużo zjadłam bo kilka łyżeczek ciasta ale zwymiotowałam potem trochę obiadu w sumie nid ruszyłam nic tylko mój mi dał kawałek mielonego kotleta małego łyżeczka grzybków i łyżeczkę surówki z czerwonej kapusty:) no i później jedna czekoladkę zaraz jak pojechał zwróciłam :P 
Cieszę się że znalazłam kogoś ale byłam zrozpaczona i chciałam się pociąć przez przypadek włączyło się zdj które było robione kilka dobrych kilo temu (~7) było to 11.11.2013 ... Jednak ja głupia powiedziałam mu ze wstydem:
"<płacze> Kochanie to było 2 lata temu"- wiedziałam że jeśli dowiedziałby się kiedy to było zaraz wepchnął by mi jedzenie i uważał za psychicznie chorą... Ale dziś rano może się to źle skończyć ale napisałam mu że go okłamałam okropnie się z tym czuje dlatego to zrobiłam...
Może i jestem pierdzielnięta chorą dziewczynką i może mój organizm moje włosy skóra paznokcie piersi  to nie to co kiedyś jednak teraz dopiero dam sb kopa:) Chce pokazać że stać mnie na wiele na jeszcze więcej w wszystkim... Mam nadzieję że nie będzie na mnie zły że nie będę musiała zacząć jeść Kocham go ale....:(   ANA jest dla mnie najważniejsza!!
Teraz 2014 to rok zmian, do tego rok temu byłam dużo grubsza zwłaszcza na twarzy i miałam większe dołeczki xD i cycki xD 
Na tym zdjęciu jak teraz na nie patrze jak widzę moje umięsnione plecy to kumple mogli mi zazdrościć xD haha 
 Później wstawie zdjęcie plecków ajjj kulturystyczna Ronnie hehehe bez naprężania takie ale tyle ćwiczeń jednak wole być chudą niż umięsniona jakaś kiedyś łapa 34 cm teraz 28 kiedyś łydka dwa razy większa uda miały dużo więcej mieśni na brzuchu kaloryfer ale wszystko opadło z głodówkami i wyglądam tak jak na tym zdj które wstawie dla porównania po nowym roku oczywiscie od pasa w góre!!!


Własnie odpisał mój :. Powiedział coś w stylu że czy tak czy tak będzie mnie kochał. Wiadomo że się zmienię, że teraz musze wyglądać jeszcze lepiej musze być najlepsza i wyglądać najlepiej. Już dziś zaczełam dzień od super dbania o siebie haha peelingi maseczki ...Trzeba się ogarnąć 

A tu tekst który kochaam!!!:P
 To ja troche kilo temu większe cycki <i dobrze że schudły wkońcu nie przeszkadzaja na treningu i na breakdancie:P> JAkie ja miałam włosy grube teraz połowy nie mam i ta pulchna twarz



7 komentarzy:

  1. Byłaś i jesteś piękna, a więc nie rozumiem o co chodzi. Powinnaś lubić siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dobrze, żę wreszcie wróciłaś. Codziennie wchodziłam tutaj i patrzyłam czy jesteś już... bardzo za tobą tęskniłam. :) Może to dziwne, ale jesteś dla mnie takim "motorkiem napędowym". Co do chłopaka to bardzo się cieszę że Ci się z nim układa. I gratuluję spadku wagi chyba jako jedynej Ci się to udało przez Święta :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S Proszę Cię zajrzyj na pocztę, czeka tam na Ciebie moja wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem odpisałam dziś ci na nią byłam zbyt zakochana żeby patrzeć na poczte przepraszam;(

      Usuń
  4. Fajnie że ci się układa podziwiam cię bardzo. Ja dopiero niedawno zaczęłam rozumieć że Ana jest dla mnie wszystkim. Dobrze że ci się układa z chłopakiem cieszę się :) ja nigdy pewnie nie znajdę miłości ponieważ jestem brzydka ... roxy-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że cały czas chudniesz :) a co do chłopaka to dobrze, że cię mimo wszystko kocha i mam nadzieje, że to zrozumie :) Ja też bardziej kocham Anę niż swojego ale mój o niej nic nie wie i niech tak zostanie, ale boje się jego reakcji, gdy on się o tym dowie, nie chce wybierać, bo nie chce go zostawiać a na pewno wybiorę Ane. On zawsze może mnie zostawić a ona nie!
    Rok temu też ładna bylaś, tylko troszke pulchna :)
    Zapraszam do mnie
    http://unelma-pro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie również 2014 to rok zmian itp. ;) ja też troche wiecej pojadłam przez to wolne, ale nie jest tak źle. ;) trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń