sobota, 7 grudnia 2013

Jestem zwycięzcą!!!

Czuje się taka silna mam takie ambicje  do tego dzis nie przekroczyłąm limitu bo teraz nawet nie mam zamiaru juz nic zjesć a cwiczyłąm rano poprzez przerzucanie węgla  i rodzice mnie pochwalili jejkkuuu:******
Dobra dziś własnie strona exerceo liczy mi kcal jakie dziś zjadłam ale nie przekroczyłam 400 kcal myśle taki miałam cel na dziś a tak czeka mnie od 14:30 5h treningu...znów mam taka motywacje jak na poczatku jak wszyscy znów mi mówia jenki ile juz schudłąs....??? to jest pięknee:)








Do tego założyłam fbl i serdecznie zapraszam!:)

A te zdjęcia to takie z ostatnich dni:) nie podobaja sie ale ukazuja jak okropnie grubą swinia jestem !!!

Do tego własnie zauważyłam że zjadłąm około 325 kcal dziś jejciu nie jest tak źle jak na week:)

3 komentarze:

  1. ja też mam sporo motywacji teraz pupciu hehe ;) i też osiągam swoje cele. jestem z ciebie dumna, oby tak dalej, bo dobrze nam idzie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jesteś gruba! Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochana! Idzie Ci świetnie, masz plany i trzymasz się ich wytrwale. Dasz radę! ;3

    OdpowiedzUsuń