piątek, 13 grudnia 2013

Czy miłość jest ważna w życiu czlowieka?

dziewczyny przepraszma ale nie miałam netaa.... bez kitu trzymam wage ale wpirrdzielałam równo do dawna sobie nie piłam jednak dzis znów to zrobiłąm dzien pełenen koszmarów ejdnak do moejgo celu oporcz dzis jest 18 dni diety ... jutrzejszy dzien 1/18 celu.... dam rade nowy rok zaczynam od nowa jednak chce spasc z wagi do konca tego roku i przepraszam was za wszystko co zrobiłam złegooz ze jadłam ze wypiłam ze mnie trenowałam nie bede juz tak mam lepsze predyzpozycje !!!


Bez kitu zastanwiam sie sie dzis nad pytaniem postawionym w temacie!?


juz sama nie wiem.......



Może warto zaczac nowe zycie, nowe wszystko od 2014 roku  uwazam ze to bedzie wyjatkowy rok!! i chce tak.. chce być ANA<3 i nawet chce znalęźć fajnego chłopaka który uśle moje zycie różamiii allleeee to chyba jescze nie w tym roku uwazam ze ten rok to nie rok miłosci bo na nia nie zasługuje...Chociaz nie powiem podba mi sie pewien chłopak ale jeste za gruba swinia !  Nie wiem boje się po ostantni razem ten rok miałam zacza nowe zycie z treningami na czele a nie? nie wiem co zrobić! dieta i ANA przedewszystkim ale nie bede mogla 8 h trenowac bo wiaodmo to jak by sie miało w przysłosci chłopaka


sama nie wiem co zrobić!!! HELP ME!




masakraa rok temu!!!! na konkursie z ratownictwa medycznego!!! jeny chce cofnac czas!!!

2 komentarze:

  1. Wcale nie jesteś gruba!
    I jeśli Ci się podoba to walcz o niego :) Bo to wspaniałe uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupoty gadasz nie jesteś gruba . A co do chłopaka to pewnie nie mysli o Tobie tak jak napisałaś , tylko Ty sobie tak wmawiasz ; )

    OdpowiedzUsuń