środa, 1 stycznia 2014

Koniec z ANĄ? NIeee


Teraz doczekałam się 1 stycznia zaczełam nowy rozdział w życiu... 

Nie dawno doszłam do wniosku ze powiedziałam tu jedna głupotę bo jeśli miałabym wybierać miedzy ANA a moim chłopakiem wybrałabym Chłopaka!!!!M:**:* Jestem teraz przez dwa tygodnie trzymam dietę aż 500 kcal być może za dwa tygodnie to koniec z ANA... zdrowie już nie pozwala...




Dla wszystkich z ANA polecam książke którą przeczytałam Wanda Lachowicz-Przeklinam cię ciało!


  1. Marilyn Monroe
Do tego zastanawia mnie jej życie. Kobieta która walczyła w duszy ze sobą. Miała bulimię i popadła w depresję... Nieszczęśliwa próbowała walczyć ale nie poradziła sobie alkohol ,używki, pięniądze sława wygląd  zrujnowały jej życie...

To prawda ludzię czesto nie mają wglądu na innych próbują ale nie walczą do końca i najczęsciej prowadzi to do nie szczęść samobójstw czy tak jak w przypadku Marilyn do przedawkowania..
Czy warto? Warto zastanowić się co można stracić a ile tym zyskasz?

Kaznodziei 10:19
"19 Chleb jest dla radosnego śmiechu pracowników, a wino rozwesela życie, lecz pieniądze wywołują odzew we wszystkim."

TO prawda pięniądz rządzi światem!!!!

Dziwki dają dupy za pięniadze.
Ludzie się szmacą i podlą dla pieniądze
Ludzie rozstają sie z powodu pięniedzy
Ludzi są ze sobą dla pieniędzy
Jak nie wiadomo zawsze o co chodzi to chodzi o pięniadze




Co myślicie o kupnie takiej kurtki i bluzkiii?

Wogóle ma dziwne nogi jednak chciałabym chociaż takieee!!!!

MIŁOŚĆ nie ma nic cenniejszego na świecie! Jak to czytałam ostatnio na bestach czy demotywatorach "Życie bez miłości jest jak komputer bez internetu"
 To prawdziwe stwierdzenie
1 KORYNTIAN 13:1-13
 13 Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się dźwięczącym mosiądzem lub brzęczącym czynelem. 2 I gdybym miał dar prorokowania i znał wszystkie święte tajemnice, i posiadł całe poznanie, i gdybym miał całą wiarę, tak iżbym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym. 3 I gdybym rozdał całe swoje mienie, żeby nakarmić drugich, i gdybym wydał swe ciało, żeby móc się chlubić, a miłości bym nie miał, nie odniósłbym żadnego pożytku.
4 Miłość jest wielkodusznie cierpliwa i życzliwa. Miłość nie jest zazdrosna, nie przechwala się, nie nadyma się, 5 nie zachowuje się nieprzyzwoicie, nie szuka własnych korzyści, nie daje się rozdrażnić. Nie prowadzi rachunku krzywdy. 6 Nie raduje się z nieprawości, ale się współraduje z prawdą. 7 Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, na wszystko ma nadzieję, wszystko przetrzymuje.
8 Miłość nigdy nie zawodzi. Ale czy są dary prorokowania — zostaną usunięte, czy języki — ustaną, czy poznanie — będzie usunięte. 9 Mamy bowiem częściowe poznanie i po części prorokujemy, 10 ale gdy nadejdzie to, co zupełne, wówczas to, co częściowe, zostanie usunięte. 11 Kiedy byłem niemowlęciem, mówiłem jak niemowlę, myślałem jak niemowlę, rozumowałem jak niemowlę; ale teraz, skoro stałem się mężczyzną, pozbyłem się cech niemowlęcia. 12 Gdyż obecnie widzimy w mglistym zarysie za pomocą metalowego zwierciadła, ale później — twarzą w twarz. Obecnie znam częściowo, ale później poznam dokładnie, jak i ja jestem dokładnie poznany. 13 Teraz jednak pozostaje wiara, nadzieja, miłość — te trzy; lecz z nich największa jest miłość.







Lenore bajeczka sadystyczna na dobranoc!


Musimy życie brać takim jakim jest!
Myślę że rok 2014 postawi nas przed nie lada wyzwaniami ? 
A jak wy sądzicie co planuje dla nas ten rok?

3 komentarze:

  1. Planuję na pewno wiele zwrotów, zmian, może sukcesów, prób. Masz rację chłopak powinien być najważniejszy ponad wszystko. Trzymaj się ;* Co do tej książki jutro idę do biblioteki to zapytam o nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, ze rok 2014 bedzie lepszy i przyniesie wiecej dobrego, a nie wiecej zmartwien i łez jak 2013. ja też teraz mam 500kcal, czas zrzucić prezenty świąteczne ;p. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Mój ulubiony fragment z Biblii i moja absolutnie ulubiona aktorka w jednym poście! Jestem w niebie :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń