czwartek, 19 grudnia 2013

przepraszammm.,,,

przepraszam że zawiodłam ...Nie wiem co sie stało jutro nie ide do szkoły to nic nie zjem zawsze idac do szkoly trace motywacje w domu moge nie jesc ale po szkole wszyscy jedza i w szkole i nie wiem przez to ja robie takie głupie błedy i to te niepotrzebne chwile przyjemnosci a potem? załuje... załujeeee
teraz bede sie głodzić tak długo az dotrwam do celu!!!!!!!!!!!!




Do ANY



Moja Pani,daj mi w nagrodę za wierność,chudość... 
Moja Pani,chuda i piękna,śmiertelna... 
Wybacz mi zwątpienie.Nigdy więcej.. 
Widzisz,przecież że wracam na kolanach,aby znów dotknąć dreszna chudości twoich kolan... 
Zielonego koloru śmierci...(...)
Przerasta mnie Ana,dla ciebie chcę być doskonała 
Nie potrafię walczyć z tą pustką która we mnie tkwi. 
Już nic nie jest normalne i nie będzie... 
Wpadłam w paranoję ideałów.. 
Nie nawidze mego ciała poczętego z ciebie.. 
Nie nawidze Siebie!


8 komentarzy:

  1. przecież jutro nie ma lekcji. ;p ehh, sis nie poddawaj się bambusiu :) dasz radę. :) ja już po treningu dzisiejszym, było ostro. ;p trzymaj się ciepło i chudo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę! Jesteś silna, a nawet jak się na coś skusisz to wystarczy poćwiczyć ;) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś na najlepszej drodze do wariactwa, uważaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Martwię się o Cb. Nie poddawaj się teraz, nie możesz. Już tyle Ci się udało. Walcz, bo masz o co <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie lepiej, jeden nieudany dzień niczego nie przekreśla. Walcz kochanie ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawa wędruje do dyrekcji Twojego liceum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej będę płakac bauhaahaaa moje życie moja droga a jak sie nie podoba to się pier***

      Usuń
  7. Co ćwiczysz i jak udaje Ci się tak długo ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń