niedziela, 1 grudnia 2013

okropny dzień początkiem nowego życia....i koniec dla Paula Walkera;(

Masakra plan nic nam sie nie zmienił ale teraz koniec w szkole siedzenie na głupich stronach, chcę wykorzystać ten czas na naukę i cały czas dążyć do celów...
Masakra umarł jak wiecie mój jeden z ulubionych aktorów Paul Walker!!! Bez sensu kiedy aj sobie słodko śpie ktoś inny umiera w mękach;( to okropne... Ale to ideał faceta!!! Powiedziałam że chce na ten film do kina
Kto jedzie na SZYBCY I WŚCIEKLI 7?








Dobra a więc przygotowując moją diete na jutro to życzcie szczęscia ale mnie niż pół jogurtu GRATKA i 1 kanapka SONKO z serkiem topionym to będzie około 70 kcal!!!
+ 2 h ćwiczeń i ide na pieszo do budy 10 km!!! 

Zjem to wszystko dopiero po szkole gdy będę miala największa ochote czyli o 17:30!!!! i o 21:30 chodze spać od dzis i wstaje juz codziennie ZAWSZE o 4:00!!!!  mam wiele rzeczy dziś do zrobienia i do rozpisania diety. Teraz uważam że 2014 rok będzie mój nie pozwole nikomu go zakłocić .. chce zacząc od nowa robić to co sprawia mi przyjemność i  koniec z problemami kogoś nie obchodzą mnie one mam swoje, mam przyjaciół chcę zrobić wszystko by zdać ta glupią maturę!!!!i wyjechac do jakiegoś dużego miasta, znaleźć pracę i zawsze znaleźć czas na naprawdę ważne rzeczy!!!!

ROk 2014 będzie rokiem gdzie zaczyna sie moje życie bez sluchania problemów innych a przede wszystkim od uwolnienia się od tego frajera który mnie skrzywdził. Chce pokazac sie w LATO w krótkich spodenkach nie wstydząc sie swojego ciała<zawsze chodziłąm w długich lub 3/4>   

Chce aby to półrocze sie skończyło i ten rok uważam za najgorszy w życiu!!!! Chce jeszcze zarobić troche kasy przed świetami i w czasie świat żeby móc spełnic marzenia!!!! TRZMAJCIE ZA MNIE KCIUKI!!!!!


5 komentarzy:

  1. Nowy rok będzie lepszy! Może wkońcu staniesz przed rodzicami i powiesz: widziecie? To ja! Wasza córka. Osiągnęłam swój cel, jestem kimś, jestem szczęśliwa. Nie pomogliście mi. To teraz patrzcie!"
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy rok zawsze jest dużą motywacją by zmieniać coś w sobie i w swoim życiu. Będę trzymać kciuki z całych sił, żebyś była dumna z siebie :) Jeżeli potrzebowałabyś dodatkowego wsparcia zawsze możesz napisać, zapraszam :)
    http://in-voluptas-mors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jest w tym 2013, że jest beznadziejny, ale już niedługo koniec! :)
    Bardzo dobre postanowienia! Trzymaj się ich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się uda, masz plany, motywację, a to najważniejsze ;) Jestem z tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, też kochałam Paula, cudowny aktor, człowiek, niestety nie cofniemy czasu.. Mam nadzieję, że uda Ci się trzymać ustalonego planu. Rok 2014 na pewno będzie lepszy, zdasz maturę, wszystko się ułoży. Trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń