piątek, 6 grudnia 2013

I want to be skinny

Heja! 
Jak widzicie za oknem jest okropna pogoda. MASAKRA. Nie poszłam dziś do szkoły bo byłabym chora, a raczej nie jestem osobą którą stać na leki. Szkoda bo napisałam prace z polaka i ciągle neta mi wczoraj wyłączali  a dziś prąd wiec tragedia...
Mam znów taką determinację jak an początku po wczorajszym treningu. Dałam z siebie 199% że wczoraj waga pokazała mi znów 54,8 jak to cudownie powrócić do tej wagi którą miałam przed jedzeniem kaszki manny.





Mam taką determinację że pogoda która wskazuje na to że idzie ostra zima pomaga mi że skończy się szybko a ja nie chce być gruba i trzeba się wziąść jeszcze bardziej na dziś miałam zaplanowane 3h treningu jednak moje oczekiwania co do tego zmieniły się i będzie to 5+basen ... jutro 8h i kilogram mniej chce zacząć chudnąc jak na początku.

Na dziś miałam zaplanowane aż 300 kcal mam nadzieję że dam radę się w bilansie zmieścić. Po mojej gorącej porannej kąpieli zakręciło mi się w głowie i skusiłam się na śniadanie które wyglądało tak:
25 gr płatków owsianych
3 łyżki mleka
5 łyżek wody
3/4 łyżeczki cukru
łyżka z konfitury wiśniowej soku 
szczypta ciemnego kakao
szczypta otrębów

1 kanpka SONKO 5,5 g-19 kcal



Mam nadzieję że dam radę to było aż 200 kcal!!! jeny zobaczcie dziewczyny jak szybko popełniamy błędy w zjedzeniu czegoś głupiego . 





Dostałam kiedyś od kolegi link do tego projektu ODWAŻ SIĘ ŻYĆ i powiem wam oglądają codziennie te filmiki można serio się zmotywować aby dążyć do marzeń  czymkolwiek one są ... Powiem wam ze byłam skończoną kretynką pisząc jakie życie jest okrutne i jak mi źle ... Po co się na tym skupiać?
Mam teraz wiele więcej czasu chociaż robię wiele więcej rzeczy które są wartościowe!!!



ZAGLĄDAJCIE CODZIENNIE. Mi pomogło 




Jak wiecie zbliża się koniec półrocza jak ocenki? ;)
Trzymam za was kciuki że wy też jeśli ta motywacja w jakimś momencie lekko zgasła to aby powróciła.



2 komentarze:

  1. Na dworzu nie jest aż tak źle.Poza strasznym wiatrem jest nawet przyjemnie ;) kuruj się,buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przemęczaj się tak! Odpoczynek też jest ważny :)
    Filmiki na pewno będę oglądać :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń