niedziela, 1 grudnia 2013

melancholia... tylko na owsiance i wspanialy dzień z moimi laskami...stare czasy



SOBOTA



Witajcie ten dzień jest bardzo melancholijny ale i wspaniały przeżyłam dzień na owsiance!!! i kawie!!!!

Byłam z dziewczynami i było extra, chociaż chodziła zamyślona bo zadawałam sobie w duszy wiele pytań... 
Dziwi mnie wiele rzeczy DLACZEGO akurat ja jestem gruba a inni mogą jeść i wyglądają normalnie?
Dlaczego to akurat ja mam takich rodziców którzy maja mnie w dupie i traktuje mnie gorzej niż psa.
Zastanawiam się dlaczego czasem kłamie żeby ich bronić, a może mi na nich zależy. To wszystko jest straszne bo ja się staram żeby nie myśleć o wielu przykrościach jednak oni zawsze chcą mnie wyprowadzić z równowagi i z wielu stron od osób postronnych spotykam sie z opinia współczuje Ci takich rodziców. To straszne bo wydawało mi się że mam z nimi dobry kontakt i mama myśli że mówie jej wszystko ejdnak uważam że nie muszę mówić wszystkiego że sa rzeczy o których myśle i nie musze im powiedzieć.Oni zawsze próbują sobie wytłumaczyć jakoś swoje złe postępowanie i zawsze maja coś do powiedzenia i to jakie życie jest straszne i okrutne i wgl ... Dlaczego inni rodzice starają sie dla swoich dzieci ? Płacze mówiąc to teraz bo widzę takie sytuacje codziennie a moi robią z siebie pokrzywdzonych przez świat do tego najmądrzejszych a mi powiedzieli tak:

  • JESTEŚ GRUBAS(TU mają racje, jestem kierda)
  • JESTEŚ BRZYDKA
  • JESTEŚ GŁUPIA NIC NIE OSIĄGNIESZ(Chociaż cały czas dążę do celów w życiu aby być szcześliwym jednak oni nawet nie wiedzą wielu rzeczy. Dlatego chce znaleźć pracę i osiągnąć coś a Oni mi tylko przeszkadzają. Fajnie jest czasem popatrzeć jak rodzice wspierają swoje dzieci i mówią jestes najlepszy... szkoda że ja nigdy nie usłyszałam słów: Super.       Ile rodziców idzie z dziećmi na zakupy i robi dla nich to aby im pomóc a nie żeby je niszczyć 
Ciagle dokuczania teraz mnie motywują do walki chociaż dziś strasznie sie przestraszyłam anoreksji bo dowiedzialam sie ile dziewczyn umiera w naszym pobliżu przez odchudzanie. Do tego takie ciekawe rozmowy, widzę wsparcie u innych nie u rodziców. Wiele osób wierzy we mnie. JA też uwierze...

Jeden komentarz mnie bardzo zainspirował   ZuzA0192   http://dazacdoperfekcji.blog.onet.pl/2013/11/29/dzialaj/  do tego żeby zacząc wszystko od nowa od 1grudnia. I tak zrobię ... nowe życie nowy plan lekcji mam od jutra ... Bez przejomowania sie rodzicami. Jest źle , pomyśl: zawsze mogło być gorzej!!!


  Polecam piosenkę BONUS RPK- Życie na patencie


Wszystkoooo OD NOWAA!!!! A wiec nowy level czas zaczac !!! nowy rok chce zacząc z waga 53 która bedzie mi sie trzymać przez dłuższy okres

































Gdyby co wczorajsze głosy to mój kot który probował sie dostac do domu xDhahahaha




Dziękuje dziewczynom za dziś<3 potem dodam nasze zdj :**** Takie wsparcie wiele znaczy zwłaszcza od Sabiny mamy też dziękuje wam wszystkim.. Dziś poćwicze jeszcze 2h Bede robić to co kocham, znajdę faceta takiego jak ja sobie wymarzyłam i taki który będzie na mnie zasługiwał i będzie dla mnie wszystkim...
ehhh mój ideal może postaram sie jutro to opisać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz