wtorek, 3 grudnia 2013

Nie jedzcie nigdy kaszki mannej!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masakra moja słabość wiecie jak na tym jechałam przez tydz i potem dziwiłam sie dlaczego tyje dzis mama zrobiła pyszna zupe dlatego przekroczyłam 200 kcal bo zjadała poł talerza ale kara musi być i rano 30 min na skakance!!!!

Polecam ten artykuł o kaszce mannej   http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=182691   nienawidze przez to tak tyłam albo stałam w miejscu... tragediaaa ale ja ja kocham;( jutro 100 kcal życie powodzenia zjem 2 łyzki jogurtu gratka 2 łyżki kaszy gryczanej z pomidorowym sosem i mandarynke ~~ 80 kcal!!!!
Już niedlugo nowy rok a jak przygotowania do nowych diet ? Moje życie dopiero sie zaczyna i jestem ciekawa jego skutków lece na trening kilka moich fotek masakra jaki krzywy ryj


Czy wy też tak chcecie już wolne w te świeta to będzie sposób na schudniecie przychodzisz do szkoły a tu 5 kg mniej:)





4 komentarze:

  1. sis na tym pierwszym zdjęciu wyglądasz jak nie ty ;p fajnie ci w tej koszuli. no wiesz, ja jutro tylko 200kcal i już sobie przygotowałam posiłki do sql. ;) wiedziałam, że coś zjesz hehe ;p a nie mówiłam. ja zaraz właśnie lecę na trening. trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię kaszki mannej, może to i dobrze ;)
    Fakt, chciałabym tak zaskoczyć po przerwie i przyjść chuda, ale wątpię ;) I wcale nie masz krzywego ryja, jesteś śliczna! Ostatnie zdjęcie MEGA <33 I zazdroszczę brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna jesteś!
    Też uwielbiam kaszkę, musimy się pilnować! :)
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuuurcze, ładna jesteś, i to bardzo. Jejku, nawet nie wiedziałam, też lubię kaszkę, malutko kalorii, jest idealnie. Powodzenia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń