środa, 18 grudnia 2013

a wiec tak jest 3:30 ..czas na trening

A wiec tak cała noc nie spałam oglądałam fajne filmy i tak jakoś pisałam sobie po rękach motywujące teksty... Jestem dumna z mojej ANY na nadgarstku<3


Dziś chce zjeść 180 kcal<trochę dużo ale już się słabo czułam>

trzymajcie za mnie kciuki + 10 h treningu!!! daje z siebie znów 99999% tyle trzeba jeśli chce sie coś osiągnac bo tylko wiara w sama siebie mi najbardziej pomoże


takie przed treningiem xD  z ost tygodnia czyli jak to sie mówi 3 kilo temu xD


4 komentarze:

  1. Kocham Twoje włosy ;) Tylko nie zemdlej mi, bo przy takim wysiłku i 180 kcal.. No, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważnie ;) Ale czego się nie robi, aby spełnić swoje marzenia. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 10h ?! Brawo, sukces jakiego nigdy nie osiągnie ;-; Trzymam kciuki kochana!

    OdpowiedzUsuń