czwartek, 23 stycznia 2014

KONIEC Z ANA!!! WITAJ RZEŹBA!

tak właśnie koniec z Pro - Ana !ŻegNAJCIE chodź możecie na mnie liczyć... Teraz schudłam do tych 50 kg i chce spalać tłuszcz i budować tkankę mięśniową! Wiem że możecie być niezadowolone ale mój BLOG będzie istniał pod inna nazwą więc życzę miłego czytania...
Będę tutaj dawać przepisy na zdrowe posiłki jak i mało kosztowne ale aby dostarczały mi uśmiechu na twarz. A nie ciągłe bóle zawroty zemdlenia i niezadowolenie ze strony bliskich!.. Mam ułożona dietę i bardzo zbilansowaną! Chcę wam motylki życzyć powodzenia i nadal będzie mi trudno ale zawsze możecie na mnie liczyć!
Chcę odżywiać się zdrowo a przy tym chudnąc, bo szczerze osoby które zdrowo się odżywiają szybciej chudną a do tego są bardziej zadowolone i wpływa to na nich o dużo lepiej ! Więc zapraszam do dalszego czytania!

TIGY 120 sekund- na yt
Zapraszam jak zwykle moge liczyć na Przemek
Dzięki za wszystko i ze w końcu doprowadził mnie do porządku Motywacjoo!:P




1 komentarz: