piątek, 17 stycznia 2014

THINSPO!

Dziewczyny przez te  3 dni zjadłam 330 kcal ale i tak wszystko rzygałam.
Środa: 70 kcal
Czartek: 160kcal 

Nie miałam sił żeby zajrzeć na kompa nawet spałam po szkole i rano wstałam żeby się wyrzygać i położyłam się nie byłam w szkole bo się źle czułam pomogłam mamie w pracy a dzięki temu nie musiałam się bać o to że zemdleje w samotni
Ale jest coraz lepiej codziennie widać 52 kg na wadze  a to najwyższa waga... Jestem z siebie taka dumna.
 Zapraszam do polubienie strony na FB pro ana której jestem administratorem zawsze możemy znaleźć wspólne wsparcie motylki!


https://www.facebook.com/pages/Pro-ana/713150352042597?fref=ts

A tu dla was piękne thinspo:

Co myślicie ja w blądzie albo w takim brązie? Teraz są matowe i łamliwe :(


Taki kolor włosów i kaloryferek









NOŻKI!!

















Tak będę wyglądać w lato chociaż chciałabtm chudsze nogi bo ta ma grube


TRZYMAJCIE SIĘ CHUDO MOTYLKI:*<3

4 komentarze:

  1. Oj...czy 41 kg, to nie za mało? Nie boisz się o swoje zdrowie, Kochana? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku.. martwię się o Ciebie.. Staraj się nie wymiotować, bo to naprawdę strasznie szkodzi.. Już lepiej by było gdybyś zamiast połykać to jedzenie je wypluwała skoro już musisz się go pozbyć.. W ten sposób przynajmniej nie będziesz miała tych powikłań 'po wymiotnych'

    OdpowiedzUsuń
  3. 15 sierpnia 2013 ważyłam 68kg. Na dzień dzisiejszy (17.01) ważę 55kg, moja sylwetka całkowicie się zmieniła. Ważę tyle a nie mniej ponieważ ĆWICZĘ, a jak wiadomo objętość masy mięśni jest mniejsza od tej samej masy tkanki tłuszczowej. Zrobiłam to dzięki zdrowemu odżywianiu i ćwiczeniom, a nie durnym głodówkom, które spowalniają metabolizm i jak widzisz dają mniej spektakularne efekty od mojej metody. Poczytaj trochę o dietach i nie niszcz sobie zdrowia. Możesz osiągnąć te same efekty w inny sposób, tylko trzeba pokonać lenistwo. Łatwiej jest nie jeść niż napracować się przy robieniu zdrowych posiłków :P

    OdpowiedzUsuń