poniedziałek, 6 stycznia 2014

Schudł 11,3 kg w 24 godziny!!! spróbuje!!!

Zajebi*ty dzień. 200 kcal, 3h treningów a rano się zważę czy spełniłam cel!!!
już tęsknie za moim ale mam jeszcze 18 dni na to żeby pokazać siebie nową piękniejsza chudszą...
Napisałam sobie 16 postanowień noworocznych...
Jednym z celów są codzienne spacery bo jest zbyt zimno i moment choruje na gardło żeby biegać!!! Moje spacery będą trwały godzinkę ale to dopiero od następnego tygodnia bo przyjdzie mój tel z naprawy!!!

Czytam właśnie artykuł jak schudł 11 kg w 24 h 
Polecam zrobię to w 19 dzień zmienię dietę!!!!
Co sądziciee?



A już w lato z moim kochanie le parkour więc trzeba nabrać kondycji !!!

A o takim brzuszku marzę na lato i nogach!!!Rozpier*ala mnie determinacja więc dam radę




6 komentarzy:

  1. super inspiracje ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak przyjemnie :) Powodzenia! O matko, 11kilo w 24 h? o.o Lecę to tym poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze to tylko woda uciekła mu z organizmu -_- Ale jakby nie patrzeć efekt jest :) Super bilans <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow !
    Gratuluję Twojego dzisiejszego sukcesu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale jesteś zmotywowana, gratuluje, oby więcej takich dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po ćwiczymy po ćwiczymy ; ) tylko nie przesadzaj z tym chudnięciem ; p

    OdpowiedzUsuń