niedziela, 5 stycznia 2014

I'd Do Anything For Love

Więc nie było tak źle jadłam do godziny 13 i zjadłam nie dużo nie liczylam za dużo kcal ale zajdałam kilka łyzek płatków ...
Jutro jadę na 100 kcal czuje sie słabo ale z powrotem chudne!!!



Tak mi smutno ale mam 19 dni żeby zrealizować marzenie z 4 na przodzie!!! na bycie najlepsza 25/26 to będzie jedna z kolejnych wspaniałych dat!!! czekam na nią już bardzoooo ... Ale już nie pije bo to się źle kończy xD


Słucham dziś fajnej piosenki  http://www.tekstowo.pl/piosenka,meat_loaf,i_d_do_anything_for_love.html
To prawda teraz chce się starać pierwszy raz!
 bez kitu dziwne ale prawdziwe nie kręci mnie nikt zero ... 
idę się przejść z znajomymi i mówią ale dupeczka a ja zero nic nawet nie zauważyłąm ... Zamyślona krocze dalej:P
Teraz jak to piosenka mówi "Zrobię wszystko dla miłości"
Cały czas dziwnie najadam się miłościa nie musze jeść pierwszy raz tak mam że wiem ze chce aby to trwało 4ever bo tak to zawsze wiedziałam że nie potrwa dłużej , zreszta nie brałalam nic na poważnie. Najważniejsze że rodzice pierwszy raz polubili mojego chłopaka co za wstyd oglądali moje zdjęcia z dzieciństwa haha dobrze ze byłam słodziusia a teraz koniec rzygania tęczą xD

Mam taka wspaniała thininspirację chce być taka chuda !!! ale ja będe mieć czerwone dredy chociaz takie też mogę mieć - A. Wydrych<3







6 komentarzy:

  1. Wow, szacun odnośnie wagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kolor włosów! ♥ Piękna marcheweczka ♥ no to już nie moqę się doczekać aż pochwalisz się na bloqu dredziorami i chudym ciałkiem z cyferką 4 na przedzie, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba jednak się farbnę też, ale nadal sie zastanawiam. ;p inspiracja super, niezła babka. ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracja :) Fajnie że mimo głodu nic nie zjadłaś :) Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Ci idzie! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci idzie . Trzymam kciuki za 4 na przodzie :**

    OdpowiedzUsuń