czwartek, 9 stycznia 2014

Koniec udawania!!!! 4/19

Rozmowa z moim chłopakiem skłoniła mnie do wielu przemyśleń. Tak bardzo jeszcze na nikim mi cholernie nie zależało!!!Kocham Cię<3


Może zacznę od tego że jest koniec liceum. Po co udawać jakąś krejzolkę dalej? 
Właśnie może to czas żeby zacząć wszystko na nowo. Jestem miła i tak naprawdę nie wiele osób mnie zna taką prawdziwą. Nie warto już robić z siebie jakieś pośmiewisko !
Teraz skoro spotkałam kogoś kto jest dla mnie tak naprawdę ważny nie warto udawać że jestem jakąś wariatką która lubiła się popisywać żeby najlepiej wszyscy mnie słyszeli. To nie jest niczego warte ani do niczego nie prowadzi. Teraz nie chce się już czepiać wszystkich bez powodów, jestem agresywna i przyznam lubię się bić ale w obronie czyjejś, własnej. Po to trenowałam żeby być kimś lepszym a nie żeby robić z siebie nie wiadomo kogo!
Zastanawiam się jakim debilem byłam robiąc wiele rzeczy! Żałosne wiele zmieniłam ale ten rok to czas na zmianę. Ludzie kiedyś dojrzewają, może to ten czas. 

Fakt może jestem nałogiem ale kurwa po chuj wszyscy muszą wiedzieć co robiłam na ostatniej imprezie! Nie !! Ja pierdole to było puste! 
Kiedyś mój kolega powiedział: "Czy jesteś tą sama osobą którą widzisz w lustrze?"
Właśnie nie jestem tą Ronnie! 
Dlaczego ludzie mnie nie doceniają?Bo nie jestem sobą. Bo sama sobie na to kurwa zasłużyłam! Koniec z tym jebanym aktorstwem! 
Chce być sobą i będę dążyć do tego! Nie chce przed nikim udawać! 
Wiem że nie warto tłumaczyć dlaczego chciałam pokazać kogoś kim nie jestem ale zawsze nie jest za późno na zmianę! Bo robię to już tylko dla siebie!

Chce być perfekcyjna, chcę być  w końcu sobą, chcę być chuda I taka będę! Choćby nie wiem co będę walczyć o wszystko do końca!

 


Muzyka której słucham to nie tylko Metal, punk, rap czy reggae... Odzwierciedla ona moje poglądy jednak nie chce "jak zawsze wszystkiego spierdolić"
http://www.youtube.com/watch?v=dhcv8wByOZQ  PIH<3<3
Więc czas na zmianę.. 





Dziś zjadłam 100 kcal niestety ale własnie idę trenować na 3 h... chociaż trzymałam sie 12 kcal cały dzień:(
Taka odmiana przez 7 miesięcy?
Można a więc nawalamy treningi do lata laski!


7 komentarzy:

  1. Dobra motywacja nie jest zła ; ) i jestem z Ciebie bardzo dumny ;* ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie, gdzie jest moja Ronnie. kto mi ją zabrał ? .. ;P dawaj dawaj trening czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bilans! Trzymam kciuki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super motywacja i bilans! Masz racje - najlepiej być sobą. Odwiedzam Cię zawsze, ale rzadko komentuję :(

    smutny-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, udawanie kogoś innego kompletnie do niczego nie prowadzi...

    Powodzenia z treningami ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny bilans! Nigdy nie jest za późno na bycie sobą! Wierzę w Ciebie. Pamiętaj jesteśmy z Tobą ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bilans :* Wiesz zawsze jest najlepiej się pokazać z jak najlepszej strony. :) Mam nadzieje, że bedziesz taka jaką chcesz być :)

    OdpowiedzUsuń