sobota, 11 stycznia 2014

Leć wago,, leć w dół

Dziś w sumie nei zjadałam zadnego posiłku coś tam niskokcal chwyciłam jak mi sie juz słabo robiło .. wczoraj wypiłam drinka dziś piwko i tak w sumie to codziennie coś już ....


Wazne że nie chce mi sie jesc dziś cała noc bede grała na kompie a co godzine dodatkowo 100 brzuszków i 50 przysiadów rano pojde spac i pośpie do 12 wtedy wstane i bd sie uczyc i trenowac 5h a teraz zostało mi jeszcze2h treningu żeby było 5h boszz jest ciezko ale tak ma byc ....Leeć wago Leć w dół.... 


Też wam się już tak do szkoły nie chce chodzić?


taa i ja z moim ukochanym papierosem hahah...Ale życie się zmienia



7 komentarzy:

  1. Uważaj na siebie ;* Tak, nie chce sie chodzic do szkoly, teraz zyje tylko feriami :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przemęczaj się ćwiczeniami, ja każdy weekend spędzam tak jak ty ;d Marzę o feriach, mi został już tylko ten tydzień i koniec, poprostu nie mogę się doczekać :) Trzymaj się kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpan na papieroska umc umc.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie cierpię na brak fajek
    muszę kupić jak najszybciej
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. l&m zielone 13,70 <3 poczekajmy do 15 i może wszyscy rzucą!

      Usuń
  5. Nie wiem czy takie treningi są zdrowe... Możesz łatwo doprowadzić do kontuzji, która Cię zablokuje na kilka tygodni, więc uważaj :) A tak poza tym to dziękuję za wsparcie, ja również służę pomocą jakby co :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń