niedziela, 12 stycznia 2014

7/19

Fajnie idzie bo cokolwiek dziś chciałam zjesc to wszystko wylądowało w kiblu... ale to nerwy!!!Więc nawet gdybym miała to cokolwiek zjeśc to było to 100kcal a potem wydawało mi sie ze zwymiotowałam o wiele wiecej niż zjadłam ...

Ogółem to ostatnio sb zanlazłam moje takie tam obrazy. Wiem ze nie mam talentu ani hajsu na normalne farby bo wole wydac na papaierosy lub inne rzeczy jednak nie zawsze je dokończyłam. Każdy z nich dla mnie wiele oznacza
A oto jeden z nich

7 komentarzy:

  1. czym się tak denerwujesz ?
    Zazdroszczę talentu ja umiem narysować tylko baranka i krzywe serce, a tak to już tylko tkanki , komórki, schematy narządów wewnętrznych i takie tam biologiczne sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rysunek całkiem spoko ;) chudnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny obrazek :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do rysowania :) piękny obrazek
    Trzymaj się i powodzenia ;3
    roxy-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten rysunek :) Masz talent :)
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, widzę też malarstwo. no ładnie ;)
    Zazdroszczę... ja żre i tyje, nie żre też tyje.... ja już nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń