sobota, 4 stycznia 2014

Dążyć do celu, trwać do końca trwać nawet dłużej!!!

Dziewczyny tak bardzo się cieszę że mogłam spędzić jeden dzień z moim chłopakiem któregooo bardzoooo kochaaam<3<3<3<3
Boszee ale aż tak? xD




Dobra wczoraj miałam doła musieli mnie uspokajać bo zobaczyłam grubą siebie przed lustrem wpadały głupie pomysły i takie tam dlatego dziś zjadłam no dużo jak na moje około 300 kcal a planowałam 100 masakra ale jade na 100 kcal cały tydzień a nastepny jak się uda albo do 150 a jak sie nie uda to 50 kcal ... Koniec trzeba się wziąźć do lata dziewczyny nie zostało dużo czasu więc spinamy pupcie i napierdalamy treningi i głodówki jeśli jutro nic nie zjem i po jutrze to będę najszczęśliwsza pod słońcem!!!! znaczy w sumie już jestem bo mam mojego M:*****<3 

To moje nabytki do lata planuje kilka kolczyków a zwłaszcza piercing industrial i tunel no i tatuaży do lata co sądzicie ten drugi z śmiercią nie koniecznie w tym roku!





 A tu będzie zamiast Life to będzie Ronnie !


A to moje włoski za pare miesiecy



5 komentarzy:

  1. Zakochańce ♥ Noo, mamy widzę coś wspólneqo oprócz any! W tym roku też planuje jeszcze kilka przekłuć, m. in. także industriala, mam już ładnie wyqojoneqo helixa, więc tylko jedno przekłucie po druqiej stronie mi zostanie. Jakie przekłucia już posiadasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym takiego chłopaka :) Zazdroszczę <3 Oj tak nie ma zmiłuj, nie można pozwolić sobie na napady, trzeba jeszcze schudnąć ! I to jest motywujące <3 Powiem tak wszystko mi się podoba oprócz tej śmierci! Koszmarne to ;/ Jak chcesz mieć coś z motywem śmierci to ja wolałabym coś mniej przerażającego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo <3 słodkie te zdjęcia :)
    Super, że masz kogoś takiego :D

    No i super że masz tyle planów na wakacje :D też bym chciała zrobić sobie tatuaż :D
    Mrrrr.. a ten ze śmiercią jest zajebisty !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tatuaże! :) Ale ten ze śmiercią bym sobie odpuściła na Twoim miejscu ;)
    Trzymaj się i jedz trochę więcej, kruszyno!

    OdpowiedzUsuń
  5. w końcu masz normalnego chłopaka ;D ;) hehe oby tak dalej i nie panikuj jak przytyjesz tylko brać się w garść ;))

    OdpowiedzUsuń