czwartek, 24 października 2013

Hej

Masakra... Jak mogłam zjadłam posiłek który miał około 400 kcal ale na szczeście mam bulimie za przyjaciółkę i ona mi pomogła pozbyć sie tego dziadostwa.. jej jutro mam lekarza i nie ide do budy czyli  4 godz porannych ćwiczeń i nie muszę nic jeść bez gadania bo idę na szczepienie potem kolejne 2h i basen..
Teraz lecę malować obraz dalej



A więc tak dziś zjadłam :
obiad(400) kcal ale zwymiotowałam:)))))<3
i na śniadanie 35 kcal 1/4 kanapki chleba dietetycznego z dżemem  


A tak w  ogóle mówicie jak wam idzie odchudzanie i jakie macie ćwiczenia i sposoby na hamowanie głodu Czy nisko kaloryczne posiłki...


Dziewczyny i inni nie polecam palenia papierosów jak to w naszym dekalogu pisze ...
No i nie polecam picia alkoholu to najgorszy pomysł...
Po pierwsze palenie jest okropne my chcemy być idelane a to niszczy nasze piekne włosy czy cere... a przez ten głupi alkohol to może pierwszego dnia waga pokaże nam z 2 lub 3 kg mniej ale potem przytyjemy tyle samo i ciezko jest zrzucic a wiem bo mam w ten tydzien włąsnie ten problem po imprezie


Pozdrawiam moja psiapsiółkę która razem ze mną kocha ANE<333 pozdrawiam jutro jade na samej wodzie a po jutrze na 100 kcal trzymjacie za mnie kciuki<3



2 komentarze:

  1. ja też dziś zjadłam obiad, który zwymiotowałam. ale czułam się źle i niedobrze mi było jak zjadłam więcej. dlatego jutro 150kcal. ;)

    <3

    OdpowiedzUsuń