poniedziałek, 28 października 2013

16 day

kurde miałam wczoraj okropny dzien ale dzis juz lepiej przytyłam 0,5kg i waze 56 z kawałkiem ;(
własnie sie ważylam do tego jestem po miesiączce i straszny miałam apetyt i zjadłam dzis na snadanie pierwsze+drugie=70 kcal
Obia=230kcal 
a co najgorsze zjadłam bo mama zrobiła biszkopt z jabłkiem takie tam zwykłe roste ciasto ale najjj i zjadłam kawalek... kawałek zwykłego ciasta ale poczułam sie jak w piękle z każdym kęsem http://kotlet.tv/biszkopt-z-jablkami


 jak myślicie ile mógł miec taki zwykły kawałek mniej więcej kcal;(
Szkoda że nie mam time dziś zeby cwiczyc za dużo nauki ale za to jutro jade na 100 kcal trzymajcie za mnie kciuki a byłabym wdzieczna jak pomoglibyscie mi z tymi kcal

2 komentarze:

  1. nie mam pojęcia ile kcal mógł mieć ten kawałek placka, ale wg mnie dużo, bo jednak do ciast się dodaje cukier.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dzis zjadłam 100 kcal ktore wszystko wyżygałam:*<3 jutro te 100 kcal do 150 chce podzielic na 5 posiłkow czytałam o tym i lepiej mi to zrobi

    OdpowiedzUsuń