niedziela, 25 maja 2014

Schudłam kolejne 4 kilo.... pakowanie, Niemcy, Belgia i Holandiaaa!!!

A więc tak  schudłam a z moim kochanie byliśmy ponad 30 h ...
JEzu bylo cudowie plaża opalananie i odespanie nocki i obrzucanie sie piachem haha teraz mnie czeka wyjazd na stale do Holandii jak cudownie już nie długo będzie i On ze mną tam... Dziewczyny niestey żeby tam wyjechać muszę sprzedać laptopa i nie będzie mnie tu przynajmiej miesiąc nie biore tam pieniędzy na jedzenie to schudnę do tego praca i mieszkanie nad samym morzem<3
Kocham Cie skarbie

6 komentarzy:

  1. jejku jak Ci zazdroszcze takich chwil z chlopakiem ;c
    ej tylko sie nie zaglodz na smierc, jadaj cos czasem ;*
    no i milego wyjazdu <3
    trzymaj sie tam w wielkim swiecie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcz tych 4 kg! Nie poddawaj się i walcz tak dzielnie, jak do tej pory.
    Życzę powodzenia w nowym miejscu, na pewno będzie suuuper : )

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje tych 4 kilo i cudowny czas z facetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę nie tylko tego wyjazdu, miłości ale też tych 4 kg. ;* Miłego pobytu i wielkiej miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba więc na pewno będę wpadać częściej :***
    http://formeandmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wspaniałych chwil. I tych 4kg. Chudnij dalej, motylku ^^
    http://stawiam-na-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń