niedziela, 11 maja 2014

co godzine znaczek a kalendarzu- Pierwszy dzień głodówki całkowietej

Teraz zero jedzenia nawet małych rzodkiewek:)
Co godzine robie sobie znaczek w kalendarzyku, że nic nie zjadłam to bardzo motywujące
Pije głównie kawe która jak dowiedziałam się ostatnio spalać tłuszcz i zielona herbatę która jest jeszcze wiekszym pomocnikiem w spalaniu kcal.
Która chce jakikolwiek kontakt i wpsarcie pisać na ronniek@wp.pl



Thininspiracje








Teraz jak ostatnio przytyłąm taka nie wyspana a moje włosy takie bleee dopiero z łozka wstałam hehe

Jeszcze teraz wyrabiamy kaloryferek do następnego lata w Polsce musze schudnąć 20 kg!!!

14 komentarzy:

  1. Tylko uważaj na siebie podczas tej głodówki :) Jakby coś było nie tak, to zaprzestań jej, proszę.
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daje radę tylko blada jestem:(

      Usuń
    2. Czyli caly czas mnie oklamywalas,twierdzac ze wszystko wporzadku odzywiasz sie dobrze sporo jesz jak powiedzialas 1.5tys. kcal. Gdzies tu klamiesz pytanie czy na blogu czy mi...

      Usuń
    3. bo jadam normalnie jak zauważyłes to pierwszy dzień

      Usuń
  2. Powodzenia i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uważaj na siebie podczas głodówki :*
    A pisałaś lato w Polsce więc gdzie przebywasz? ;>

    trzymaj się i powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wyjezdzam za kilka dni do holandii:)

      Usuń
    2. oo Holandia, do pracy? Jak tak to co to za praca? Życzę dalszych sukcesów ;)

      Usuń
  4. zapisywanie w kalendarzu to fajny pomysł ;)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie dałaś mi inspiracje z tym kalendarzykiem ^^ dziękuje bardzo, myśle że to mi pomoże xd powodzenia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Także zaczynam głodówkę, jestem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oo dobry pomysl z tymi znaczkami, moze tez kiedys zastosuje, choc nie jestem zwolenniczka glodowek, ale kto wie ; )
    ale zgadzam sie z Perfekcyjną Marzycielką, jesli bedziesz sie zle czula to przestan prosze ;*
    trzymaj sie i uwazaj na siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. głoduj. zobaczysz efekty na zdrowiu jak ja. powodzenia

    OdpowiedzUsuń