sobota, 17 maja 2014

I jak wam motylki idzie? przekroczyłam kcal!

Haha ja dopiero na chacie zlądowałam... Jest zajebiście kocham życie napierdalać się z tymi co trzeba i godzić się z ludźmi do których się tak na prawdę nic nie miało...
Rozpisałam dietę chociaż kontynuacja może będzie w Holandii bo nie wiadomo jak szybko się uda wyjechać
Na dziś miałam 500 kcal niestety przekroczyłam o 100 kcal:( i nie mam jak trenować mam remont i wgl na dworze pada i jest chujowo

Jednak planuje choć godzinkę lub dwie poświecić na trening boksu!


Jutro mam 300 kcal i 3h treningu!!! 

Śniadanie.8.00:  1 łyżka płatków owsianych 30 ml mleka,15 ml wody, 3 tabletki słodzika+ zielona herbata-52 kcal!!
II śniadanie jabłko 50 kcal!!
Postaram się resztę dnia nic nie zjeść


 Czy to nie motywuje?






A wy jak tam dzisiaj?


2 komentarze:

  1. kurcze zdjecia motywują i to meeega <3
    w ogole ty trenujesz boks ? o.o jejku, jestem pod wrazniem ;d
    trzymaj sie chudo slonko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się że dzisiaj lekko zawaliłaś, jutro będzie lepiej i pewnie to nadrobisz. Trzymaj się motylku :))

    Zapraszam również do mnie www.anorektic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń